<قیمتها را مقایسه کنید بعد خرید کنید>

ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند

ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند - بیتوته www.beytoote.com/fun/proverb/coconut-monkey1-hand.html ضرب المثل ایرانی مثل آباد داستان ضرب المثل ریشه تاریخی ضرب المثل , میمون , شکار میمون , ضرب المثل , ضرب المثل قدیمی , میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند ... داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند namakstan.ir › داستان ضرب المثل ها داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند در هندوستان ، شکارچیان برای شکار میمون ها سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می کنند و یک موز در… میمون پیر دستش را در داخل نارگیل نمی کند. - مدیریت دل habibmajarshin.blogfa.com/post-45.aspx مدیریت دل - یک ضرب المثل قدیمی می گوید : میمون پیر دستش را در داخل نارگیل نمی کند. - هیچ کس نمی تواند چیزی را به شما بیاموزد جز آنچه در افق دید و خرد شما باشد و ... نارگیل یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید:میمون پیر ... www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=95377 25 خرداد 1384 ه‍.ش. - نارگیل یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید:میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند. در هندوستان شکارچیان برای شکار میمون سوراخ کوچکی در ... ریشه ضرب المثل آموزنده میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند www.persian-joke.com/.../ریشه-ضرب-المثل-آموزنده-میمون-پیر-دستش-... ریشه ضرب المثل آموزنده میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند. 185 views ... در هندوستان، شکارچیان برای شکار میمون سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می کنند. یک موز ... ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند - شمسه salam98.ir/tag/ضرب-المثل-میمون-پیر-دستش-را-داخل-نارگیل/ مجموعه: دنیای ضرب المثل یک ضرب المثل قدیمی می گوید: میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند. در هندوستان، شکارچیان برای شکار میمون سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد ... ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند - کلوب www.cloob.com/.../ضرب_المثل_میمون_پیر_دستش_را_داخل_نارگیل_ن... 20 مهر 1394 ه‍.ش. - یک ضرب المثل قدیمی می گوید: میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند. در هندوستان، شکارچیان برای شکار میمون سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می ... آخرین خبر | قند پارسی/ داستان ضرب المثل «میمون پیر دستش ... akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2228139 نمکستان/ در هندوستان ، شکارچیان برای شکار میمون ها سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می کنند و یک موز در آن می گذارند و زیر خاک پنهان می کنند. میمون جو... داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند -آکا www.akairan.com/fun/proverb/news20151212174546047.html 21 آذر 1394 ه‍.ش. - آکاایران داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند در هندوستان ، شکارچیان برای شکار میمون ها سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می ... داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند www.keyhaneh.com › سرگرمی › داستان و ضرب المثل 22 آذر 1394 ه‍.ش. - آکاایران داستان ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند در هندوستان ، شکارچیان برای شکار میمون ها سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می ... [ دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ] [ 7:33 ] [ admin ] [ نظر بدهید ]

ضرب المثل میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند
یک ضرب المثل قدیمی می گوید: میمون پیر دستش را داخل نارگیل نمی کند.
در هندوستان، شکارچیان برای شکار میمون سوراخ کوچکی در نارگیل ایجاد می کنند. یک موز در آن می گذارند و زیر خاک پنهان اش می کنند. میمون دست اش را به داخل نارگیل می برد و به موز چنگ می اندازد، اما دیگر نمی تواند دست اش را بیرون بکشد، چون مشت اش از دهانه سوراخ خارج نمی شود. فقط به خاطر این که حاضر نیست میوه را رها کند. در این جا، میمون درگیر یک جنگ ناممکن معطل می ماند و سرانجام شکار می شود.
همین ماجرا، دقیقاً در زندگی ما هم رخ می دهد. ضرورت دستیابی به چیزهای مختلف در زندگی، ما را زندانی آن چیزها می کند. در حقیقت متوجه نیستیم که از دست دادن بخشی از چیزی، بهتر است تا از دست دادن کل آن چیز.
در تله گرفتار می شویم، اما از چیزی که به دست آورده ایم، دست نمی کشیم، خودمان را عاقل می دانیم؛ اما (از ته دل می گویم) می دانیم که این رفتار یک جور حماقت است.

 


برچسب ها: ضرب المثل میمون پیر , ضرب المثل میمون , ضرب المثل , شکار میمون ,